Obszar rozwiązań


HR Care w obszarze zarządzania efektywnością stawia przede wszystkim na wdrożenie rozwiązań. Wśród nich kluczowe miejsca zajmują te, które służą: zwiększaniu transparentności danych o organizacji,  optymalizacji procesów, rozwojowi zasobów ludzkich.


Poniżej zamieszczone są  cztery najbardziej reprezentatywne rozwiązania w obszarze naszej specjalizacji. Każdorazowo, rekomendowane działania poparte są  audytem i rozpoznaniem możliwych do zastosowania narzędzi w kontekście czasu, nakładu i jakości  

Przykładowe rozwiązania:

Opracowanie "kokpitu nawigacyjnego" dla kluczowych danych o organizacji


Jaki jest aktualny status przychodów? Gdzie leży próg rentowności dla podejmowanych działań operacyjnych i marketingowych? Jaki jest faktyczny możliwy rabat dla oferowanych produktów? Jakie ponosimy koszty związane z obsługą zmagazynowanych i nierotujących zasobów? Jak dobrać odpowiednią liczebność zespołu do optymalnego zrealizowania procesu?
Wielu z naszych Klientów zna na te pytania odpowiedzi. Pytanie jednak brzmi, czy znają te odpowiedzi również kluczowi pracownicy firmy, którzy swoimi działaniami wywierają korzystny lub niekorzystny wpływ na te parametry?
Pomagamy naszym Klientom dobrać istotne parametry życia organizacji, które powinny być znane, dostępne i śledzone niezwy kle regularnie. Tak by odpowiedzialni za realizację ważnych zadań pracownicy,  mogli je uwzględniać na co dzień.  

System motywacyjny


Nie ma wątpliwości, że odpowiednio zaprojektowany system motywacyjny jest w stanie nie tylko odpowiednio zmobilizować pracowników do pracy, ale również zwiększyć ich wydajność, zacieśnić więź z firmą i pozostałymi pracownikami, jak również stworzyć znakomitą atmosferę w zespole.

Dziś to nie tylko metody płacowe i premie, ale również metody pozapłacowe, zarówno materialne, jak i niematerialne.
Dowiedz się więcej

Tworzenie map procesów


Kiedy  cele organizacji lub jej części składowych nie są realizowane, pojawia się pokusa ich  modyfikacji. Nie zawsze warto jej ulegać, choć można ją brać pod uwagę. Doświadczenia praktyczne pokazują, że trudność w realizacji celów wynika ze źle dopranych lub nierealizowanych w praktyce działań.

Zapraszamy naszych Klientów i ich pracowników do kompleksowego przeglądu realizowanych w praktyce procesów, zanim zapadną decyzje o charakterze organizacyjnym, strategicznym lub personalnym. 

Stworzenie mapy procesu umożliwia:
- weryfikację stosowanych w organizacji działań w odniesieniu do zakładanych celów;
- eliminację nieefektywnych etapów i rozwiązań w procesie;
- doprecyzowanie zakresu odpowiedzialności  i tzw. "wąskich gardeł";
- opracowanie rozwiązań służących sprawnemu i optymalnemu kosztowo postępowaniu;
- uświadomienie pracownikom ich znaczącej roli w procesie i wpływu na efekty. 

Opracowane w czytelny i zwięzły sposób mapy procesów stanowią źródło podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów, zarządzania efektywnością i wdrażania ludzi do pracy. 

Rekrutacja i selekcja


Odpowiednio dobrani ludzie to fundament każdej firmy, dlatego też rekrutacja i selekcja pracowników stanowi jedno z najistotniejszych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Nasz priorytet to pozyskanie i wyselekcjonowanie najlepszych osób pod kątem konkretnych wymogów naszych Klientów, a także specyfiki stanowisk wymagających ściśle określonych umiejętności, wiedzy, kompetencji oraz zachowań kandydatów.
Dowiedz się więcej