Sesja 1: Rola i autorytet lidera, autodiagnoza – ja jako lider
Sesja 2: Komunikacja i budowanie relacji
Sesja 3: Pobudzanie zaangażowania i motywacji pracowników
Sesja 4: : Zarządzanie wynikami pracy poprzez stawianie celów, formułowanie wymagań, monitorowanie wyników i rozliczanie rezultatów
Sesja 5: Efektywne podejmowanie decyzji
Sesja 6: Skuteczne prowadzenie spotkań z zespołem i podnoszenie efektywności zespołowej poprzez współpracę
Sesja 7: Prowadzenie zespołu w obliczu zmian i reorganizacji
Sesja 8: Lider w obliczu konfliktu i trudności interpersonalnych
Po każdej sesji Uczestnicy otrzymują zadanie wdrożeniowe, które jest omawiane na sesji kolejnej. Sesje odbywają się co 2-3 tygodnie lub raz w miesiącu, zależnie od preferencji grupy.
Wszyscy, którzy wezmą udział w minimum 7 sesjach otrzymają certyfikat ukończenia Akademii Lidera. Dla osób uczestniczących w pojedynczych warsztatach wystawiane są zaświadczenia udziału
w warsztatach o danej tematyce.
UWAGA!
Istnieje możliwość skumulowania warsztatów w standardowe 8-godzinne bloki.